dinsdag 24 november 2020

Goedemorgen

Wat kan jij doen? 

Ik doe graag iets om anderen blij te maken. Omdat dat uiteindelijk ook mij blij maak. Jij blij ik blij, weet je wel!? 
Nu hoorde ik vorige week Johan Terryn in Nieuwe Feiten iets zeggen dat me op een ideetje bracht. Zijn idee was om iemand die alleen is 's ochtends een 'goedemorgen' te sturen. Klein maar geniaal idee hé? Ik stuurde die dag een paar mensen een 'smakelijk eten-berichtje'. Ik kreeg positieve reacties maar ook een 'is dit voor mij? waarom?' Je kan niet altijd winnen hé :)
Maar leuk was het wel en ik ben van plan zo een kleine dingetjes nog meer te doen. 
 
Wat ik ook graag doe is dingen delen die ik mooi vind. Ellen die uitlegt hoe je poëzie moet lezen (kan lezen). En poëzie zelf, van Hartkamers. Bijvoorbeeld. En er is nog zo veel meer. Op mijn Instagram laat ik geregeld zien wat ik lees, als je graag nog meer tips krijgt. 


 
 
''Ervaar het NU, anders loop je jouw leven mis.''
-Boeddha-

Maak er nog een mooie #dankbaredinsdag van!
 
Liefs,
Els
 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

7 opmerkingen:

  1. Wat aardig, ik neem aan dat je een digitaal berichtje bedoeld ?
    De mensen die ik ken en die alleen zijn, zijn zo oud en hebben geen computer.
    Toevallig stuurde ik daar deze week “slakkenpost” naar toe.
    Fijne dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zoals Toos zegt, diegene die ik ken die alleen zijn, hebben geen smartphone. Maar misschien moet ik ook maar weer eens wat meer echte post sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je dat doet. Ik stuur, net als Toos, af en toe een mooie kaart naar mensen die wel vrolijke post kunnen gebruiken, omdat ik hen niet digitaal kan bereiken. Alle beetjes helpen om mensen een beetje gezelligheid en aandacht te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat ben je toch een lievetd. En ach heb je "niet gewonnen", verloren heb je zeker niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!