dinsdag 10 november 2020

Oef

De rust kan neder dalen...

Biden en Harris hebben het gehaald, hoera! En nog eens een extra hoera voor Kamala! Yes!
Gisteren had ik mijn eerste mammografie en die zag er op het eerste zicht goed uit, oef!
Morgen heb ik een dagje vrij, eens niet om 4 uur op staan, hoera!

Je zou denken dat ik vannacht als een roos heb geslapen maar dat was jammer genoeg niet waar. Nog niet, denk ik dan maar. Eerst helemaal ontladen en vannacht...
ik kijk er al naar uit ;)

In ieder geval wel al genoeg redenen om dit tot een echte #dankbaredinsdag te benoemen!
 
 

Waar ben jij dankbaar voor vandaag?
 
 
''Daarginds, achter de grenzen van goed doen en kwaad doen, is een veld. Daar zal ik op je wachten.''
-Rumi- 


Alvast een fijne Vrouwendag morgen,
liefs Els  


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!     
 
 

2 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Els, je had me even op het verkeerde been gezet. Ik dacht hè vrouwendag is toch op 8 maart. Heb toen even gegoogeld om te kijken hoe dat zit in België (lang leve google).
    Wat apart dat jullie een nationale vrouwendag hebben, wist ik echt niet, en dat al zó lang. Fijne vrouwendag morgen en heerlijk voor jou dat de foto van de mammografie er goed uitzag. Sterkte met alles, hou je taai en geniet van de dankbaredinsdagdingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, spannend weer!
    Ja, ik wist dat ook niet, van de Belgische vrouwendag. Mooie dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!