dinsdag 30 maart 2021

Bart

Paaspauze.

Het is Paaspauze. Weer een Pasen in lockdown. Dit jaar verjaar ik nog eens op Pasen, een tweede lockdown verjaardag dus... Rustig, maar ook wel een beetje triest.
Het andere uur hakt er ook weer stevig in. 

Hoe pep ik mijzelf dan op op deze #dankbaredinsdag!? Met een man, een geweldige man: Bart! Er is maar één ding beter dan Bart lezen en dat is Bart luisteren. Zelfs al heb je nog nooit iets van hem gelezen, luister dan toch deze podcast. En bestel daarna zijn boeken...


Oh ja, dit weekend is het weer Mussentelweekend! Jij telt toch mee? 

Ik las net Moeder af uit, wat een aanrader.


Wanting to be someone else is a waste of who you are. -Kurt Cobain-

Liefs Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi gezegd, een Paaspauze...

    Het is een melancholisch besef dat dit de tweede Pasen in lockdown is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je de mooie dingen blijft zien, Els! X

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!