dinsdag 16 maart 2021

Dankbare Dinsdag

Een lijstje

Vandaag ben ik dankbaar voor:
-de vogels in onze tuin
-onze poezen die gek worden als ze een likje poezenmelk krijgen
-knopjes aan de struiken in onze tuin
-witte wolken tegen blauwe luchten
-de paasversiering die me vrolijk maakt
-vrolijke gele paasbloemen in onze tuin
-een stapel leuke boeken uit de bib
-puzzelen met Karel aan een nieuwe puzzel
-de gratis yoga lessen van Adriene
-boeiende boeken waar ik iets van leer, zoals De Vaginabijbel 
 
 
En jij, waar ben jij dankbaar voor op deze #dankbaredinsdag?
 

Loslaten betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen. -Søren Kierkegaard-

Nog een fijne dag,
liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben dankbaar dat de kleinkinderen nog steeds blij zijn met mijn harten knuffel kussen dat ik gemaakt heb zodat ze mij kunnen knuffelen op afstand,en dat ik me weer beter voel na mijn hartproblemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dankbaar vandaag dat ik jouw blog mocht lezen; eerste geluksmoment van de dag.
    En ik ben dankbaar voor weer een nieuwe dag, de vogels die fluiten, mijn lieve hondje die zo genoot tijdens onze ochtendwandeling,
    de lieve mensen in blogland, en een vers kopje thee.
    Ik kan nog wel uren doorgaan, er is teveel om dankbaar voor te zijn.
    Fijne dag lieve Els, liefs Free Spirit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankbaar voor weer een nieuwe dag een dag om de zegeningen te tellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn ouders kregen vandaag hun eerste vaccinatie, daar ben ik dankbaar voor. En dat het, hoera, vandaag is, natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook een nieuwe puzzel begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!