dinsdag 2 maart 2021

Complimentendag

Dank jullie wel!

Gisteren was het Complimentendag. Een mooi moment om jullie nog eens te bedanken voor jullie aangenaam gezelschap. Dikke dank jullie wel voor het meelezen, reageren, delen. Jullie zijn de tofste, liefste, leukste, boeiendste bloggers van de hele wereld!
 
Dikke merci en hopelijk blijven we allemaal nog vele mooie jaren samen.
#dankbaredinsdag
 
 
Momenteel lees ik: Ik ga leven. Boeiend.
 
In the spring, at the end of the day, you should smell like dirt. 
-Margaret Atwood-

Nog een fijne #dankbaredinsdag,
Els 


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
You only get one life, so you might as well feel all the feelings. Greta Gerwig
Read more at https://www.brainyquote.com/authors/greta-gerwig-quotes

4 opmerkingen:

  1. En jij dank je wel voor je fijne stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoop ik met je mee Els, dat we met z’n allen nog lang kunnen genieten van elkaars blog berichten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Compliment voor al jouw inspirerende blogs keer op keer
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!