dinsdag 9 maart 2021

Grijs

David, Meghan,...

Het zijn geen grijze dagen, het zijn inktzwarte dagen. Opnieuw. En alsof wat er gebeurt niet erg genoeg is heeft ook iedereen een mening, commentaar, beschuldiging klaar. Slachtoffers worden als oorzaak gezien van hun lot. Ik word daar triest en boos en moedeloos van. 




Wat me helpt is de natuur (vogeltjes in de tuin) en boeken om helemaal in op te gaan. Zoals When it's real. Het leest als een trein en is een echt zwijmelboek. Ik voelde me even weer een tiener :)

Wat helpt jou als de wereld zo een enge plek lijkt?

“Love him and let him love you. Do you think anything else under heaven really matters?”  -James Baldwin-

 
Nog een fijne #dankbaredinsdag,
Els 



Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

 


2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!