donderdag 17 juni 2021

Vaccin

Vanavond

Vanavond mijn eerste vaccin! Ik ben geen held met spuiten maar hier kijk ik naar uit. Met een bang hartje maar toch blij voor dit lichtpuntje! 
Nog een lichtpuntje: jullie lieve mails, kaartjes, woorden overal,... Dikke merci! Morgen naar het ziekenhuis en dan weet ik meer, duimen... 
 
 

 

Gisteren las ik: Het Philippe en Giovanni vakantieboek, wat een oppepper! Ik had het nodig! Laura is een Madam met opwijkingen: hoera!
 
 
 
We either make ourselves miserable or we make ourselves strong. The amount of work is the same. 
-Carlos Castaneda-

Hou jullie fris! 
Liefs Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  



3 opmerkingen:

  1. Ah, fijn dat het beter gaat! Ik heb vanavond mijn (2e) vaccin; ik kijk er ook naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je je eerste vaccinatie mag gaan halen, ik had dat vorige week, ben ik ook blij mee :-)
    Leuk, dat vakantieboek! Ik heb je recensie gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je de eerste gehad hebt !! Ik duim voor je

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!