dinsdag 1 juni 2021

Lastig

Momenteel heb ik wat lastige dagen...

Ik scheurde een spiertje in mijn linkerbeen, mijn schouder is een jaar na mijn val met de fiets nog niet oké, ik heb last van zonneallergie en nog zo het één en ander :)
Ik heb het moeilijk en dan steekt mijn ptss weer de kop op. 

En toch is het weer #dankbaredinsdag. Dus moet ik op zoek naar dingen om dankbaar voor te zijn...
Zoals daar zijn:
-Karel die me begrijpt
-Vogels in de tuin
-Het is tijd voor vlierbloesemsiroop
-Vanavond een warm bad na mijn werk
-...

Verder kom ik momenteel niet. Maar dat is niet erg. Want hoewel weinig is het best ook veel. 
 

 

Waar ben jij dankbaar voor?
 

Gisteren een woord. Morgen een zin.
-Jesse van Schaik-
 

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

4 opmerkingen:

  1. Zeker? Dat is best veel! Maar toch sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ik ben zo blij dat de zon schijnt! Maar ja, ik heb dan ook geen zonne-allergie... Sterkte, Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dankbaar dat het koude weer even achter ons ligt. Ik werd er lichtelijk depri van. Nu lekker buiten zitten dankbaar een mooie wandeling vandaag, nieuwe wandelschoentjes, lekker buiten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sterkte Els in deze lastige dagen.
    Zeker, er zijn nog best dingen om dankbaar voor te zijn , maar toch !

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!