dinsdag 29 juni 2021

Blij

Werken

Joepie, ik mag terug gaan werken! Wat ben ik blij. #dankbaredinsdag
Ik ben blij en een beetje bang. Want ik heb nog pijn, kan nog niet alles bewegen en ga moeten fietsen waar ik gevallen ben...

Maar dat komt wel goed zeker? Zin in!


Al zou ik me liever bij Sieriel leggen ;)

Leestip? Dansen voor beginners! En donderdag doen we weer samen dE LeeSclub! Je hebt dus nog een paar dagen om Bloed te lezen. 

Adopt the pace of nature, her secret is patience.
-Ralph Waldo Emerson-

Nog een fijne dinsdag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je gaat werken. Sterkte met het fietsen, gewoon maar rustig beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat vooruit gelukkig en dat is een goed bericht. Fijn voor jou Els !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is goed nieuws spannend maar zeker ook de uitdaging weer aan gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Els, dat je weer kunt werken! Ben benieuwd hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lig hopeloos achter met blogjes lezen en zie dat je alweer flink bent opgeknapt en weer aan het werk bent. Goed om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!