dinsdag 13 juli 2021

PFOS

Soms blijkt iets achteraf wél goed.

Wij wonen in een rijhuis met een koertje. Alles dat ik kweek staat in potten, van de moeten. Ik vond dat altijd heel jammer aangezien potten niet echt ideaal zijn. Maar nu blijkt onze gemeente vol PFOS te zitten en is het ineens juist goed dat ik in potten kweek en niet in volle grond. 
Zo zie je maar. Achteraf gezien is het net goed dat we niet meer centen hadden toen we ons huis kochten ;) 
 
Wat niet wegneemt dat het super schandalig is wat er in onze gemeente aan de hand is en dat er dringend iets aan moet gebeuren!
 

 
 
Ondertussen aten we al boontjes, sla, aardbeien en tomaatjes! Heb jij ook al kunnen oogsten?
 #dankbaredinsdag!
 
Momenteel lees ik: Kom als jezelf. Boeiend! Wat lees jij nu?
 
Asking for help is always a sign of strength.
-Michelle Obama- 

 
Nog een deugddoende Dankbare Dinsdag!
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

 

3 opmerkingen:

  1. Hè Els, wat naar allemaal. Toch maar extra goed wassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh joh wat erg dan is het gelukkig dat je het in potten hebt. Sla en aardbeien hebben wij in de tuin meer niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou lekker dan! Hier zijn ook al eens van dat soort schandalen geweest. Tot nog toe niet in de achtertuin. Ik heb een paar dagen achtereen elke dag 4 frambozen kunnen oogsten, haha. Wie het klein niet eert... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!