dinsdag 7 september 2021

Dankbaar

Dankbare dinsdag en: 

...blij met het mooie weer! Blij dat ik uitzonderlijk eens de vroege had ipv de late op dinsdag!
Als ik er morgen weer om 4 uur uit moet zal het pieken maar nu ben ik blij!

Ook blij met het geweldig nieuwe boek van Caitlin Moran!
Must read!

En nu naar buiten, lekker lezen!




Nog een fijne dag!
 
 
Leap and the net will appear.
-John Burroughs-
 
 
Liefs Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dit nazomer weertje. Ik zie blote voeten ik heb bijna de hele zomer sokken aangehad bedacht ik vanmiddag :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook blij met deze dag, wandel/speurtocht met jongste kleinzoon, mooi berm boeket geplukt en nog genoten van de super mooie post die jij stuurde. Zo blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!