dinsdag 14 september 2021

Dankbaar

Ik ben dankbaar

Vraag me niet waarom. Ik ben het gewoon. Voor jou, voor mij, voor alles en iedereen.
Ook de lastige dingen. Alles komt goed.
 
 
 
 
Trouwens: Griet heeft een nieuw boek en dat is prachtig!
 

Lezen is ontdekken dat anderen al hebben opgeschreven wat jij denkt.
-Kees Stip-
 
Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

5 opmerkingen:

  1. Fijn dan zit je vast lekker in je vel. Fijne DDD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed en wat fijn voor jou 🍀 vasthouden Els, dit gevoel !
    Ik hoorde gisteravond, in een programma op de radio, een man vertellen dat het je helpt om in elke dag iets positiefs te ontdekken. Hoe lastig je dag soms kan zijn, wanneer je het positieve, hoe klein ook, dan opschrijf schijnt het je te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar het nieuwe boek van Griet, zij schrijft zo mooi. Bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Els, vanavond bij De geknipte gast, Griet Op de Beeck bij Özcan Akyol.
    21.00 u NPO 2

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!