dinsdag 21 februari 2023

Lastig

Voor wie het nodig heeft:

Voor al wie het nodig heeft:
 

Heb je net als ik een moeilijke ochtend? Of week? Of maand? Kijk dan buiten even goed om je heen: de lente komt er aan, hoera!
 
Mijn lichaam is verkrampt, mijn heupen doen ferm pijn, mijn hoofd voelt grijs maar buiten is er roze! Hoera! #dankbaredinsdag!
 
Momenteel lees ik: Ik ben blij dat mijn moeder dood is. Heel triest maar vlot en grappig geschreven. Ferme aanrader!
 
Zondag was ik op een event van de Standaard Uitgeverij. We lazen samen Het moois dat we delen en Waar we niet over praten. Ik was niet zo fan van het eerste boek maar zondag hing ik wel aan de lippen van de schrijver Ish Ait Hamou. Boeiende persoon! Het tweede boek vond ik echt heel goed, het heeft ook mijn blik verruimd. Er samen over praten was ook heel interessant!
 
 
Embrace the glorious mess that you are.
-Elizabeth Gilbert- 

Lees ze,
Els



Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!