dinsdag 28 februari 2023

Dank u

Goedemorgen,

Bij deze wat dingen om de dag fijn te beginnen. Het is per slot van rekening Dankbare Dinsdag:
*Deze prachtige piano video van Amanda Palmer. 
*De Universiteit van Vlaanderen. Pas ontdekt, zo boeiend! Als je maar tijd hebt voor één video laat het dan deze zijn. (Met leeftijdsbeperking want het gaat over de "Vagina", maar lijkt me best geschikt voor kinderen ook, maar alla...)
*Vanavond begint Normal People op de Nederlandse televisie! Wat een feest! Zeker kijken. Ferme aanrader! Ik kocht de dvd al :)
*Ik ben stil. Prachtig boek in woord en beeld én boodschap. Voor alle introverte mensen.
*En voor wie gewoon lekker wil lezen: In haar schoenen van Jojo Moyes!
 

 

Your legacy is every life you've touched.
-Oprah Winfrey-
 
Geniet er van,
Els


 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

 

1 opmerking:

  1. Goedemorgen Els, het is inmiddels al donderdag, dankbare donderdag maak ik er dan maar van. Weer een dag vol van zonneschijn, als je tijd hebt ga dan naar buiten al is het maar even. Geniet van alle voorjaarsbloemen die al overal hun pracht laten zien.
    Drink je koffie/thee lekker in het zonnetje, kortom geniet van de kleine dingen in het leven. Als je moet werken, tja, misschien komen de mensen wel vrolijker binnen vanwege het heerlijke weer, wie weet ?
    Als het bij jullie heel ander weer is, dan nog wens ik je een hele fijn dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!