dinsdag 14 februari 2023

Valentijn!

Liefde!
 
Ik wens jullie veel liefde op deze dinsdagse Valentijn!
 
Selfie met Caries.

 
Liefde voor elkaar, de dieren, de natuur, boeken en vooral voor jezelf!
 
Luistertip: Flowers. 
Blogtip: donderdag doen we hier weer van dE LeeSclub! 
 
Momenteel lees ik: Het woud van Birnam.  
 
Nog een warme Dankbare Dinsdag!
 
 
We could steal time, just for one day.
-David Bowie, Heroes-
 
Liefs,
Els
 
 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!