dinsdag 7 februari 2023

Modder

Uitzieken

Op mijn werk ben ik nummer 5 met dezelfde verkoudheid, na mij komt nummer 6, ook al ziek. En dat was de stand op zaterdag. Wie weet aan nummer hoeveel zijn we nu al? We proberen elkaar niet te besmetten maar thuisblijven is geen optie wegens personeelstekort.
Gelukkig heb ik Karel nog niet besmet!
Ik voel me al beter maar hoest en snuit nog volop. Komt ook wel weer goed hé..
 
Zondag voelde ik me heel goed: in de zon door de modder banjeren en veel moois zien:
 
 
Prachtig hé!
#dankbaredinsdag
 
Ondertussen las ik Julia en de haai: mooi! Aanrader voor jong én oud!
En nu ben ik bezig in De wand. Was er al eens in begonnen maar vond het te donker. Maar nu ben ik helemaal verkocht en lees ik als een verslaafde verder. Karel was er ook dol op!
 
Once you need less, you will have more.
-?-

Hou jullie gezond,
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

 
 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!