donderdag 2 maart 2023

Introvert

Moois om te delen.

Oh wat een mooie dag! De zon schijnt en dat voelt zo fijn. Ik denk dat ik straks even op mijn fiets kruip. Maar eerst heb ik nog wat schrijfwerk voor de boeg. Een blog en een paar recensies. Delen wat ik fijn vind: noem het een opwijking ;)

De Jeugboekenmaand is gestart en er valt allerlei leuks te beleven. Dit weekend bijvoorbeeld, in bibliotheek Permeke.  En bij Boekhandels Vlaanderen kan je een boekenbon van 10 euro winnen! Een aanrader van mij, als je niet weet wat kopen is: Ik ben stil. Voor introverte personen van 0-122 jaar oud. Mooi in woord, beeld én boodschap!

Iemand Normal People ontdekt? Geweldig hé! Ik zag het al 2 keer en wil het nog 22222 keer zien. Ben nu ook volop allerlei NP dingen aan het knutselen...

Zaterdag was ik op Saint Amour. Een geweldige avond. Jammer genoeg was Tobi er niet maar de rest van de groep maakte dat helemaal goed. Angelo Tijssens en Hans Depelchin waren een fijne verrassing. Misschien moet ik toch soms vaker een man lezen ;)? Voor De randen en Spanriem wil ik wel een uitzondering maken. Nina Polak schreef een mooi boek met een prachtige cover (door haar vriendin Loes Faber gemaakt) dat wist ik al, heel graag gelezen. Joke van Leeuwen was wederom top, ze las voor uit Aan tafels. En dan was er Nikki: (van onze Leesclub) kei goed op papier, spetterend goed op een podium. Een mooie, inspirerende avond.
 
 

 

Nu schijnt de zon, ik ben thuis, Caries ligt lekker te zonnen, straks gaan we zwemmen. Een mooie dag dus. Laat het mooie gevoel maar komen ;) Ontspan Els, denk aan Zacht ;)
 
 
And books, they offer one hope - that a whole universe might open up from between the covers, and falling into that universe, one is saved.
-Anne Rice-


Nog een mooie zonnige donderdag,
Els



Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!