dinsdag 14 maart 2023

Zucht

Wederom.

Pff. En wederom ben ik ziek. Verkouden again. Geen C, oef (zelftest gedaan). Wél moe, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, snot en hoesten. Vermoeiend. Het feit dat ik de laatste tijd weer veel last heb van ptss zal mij misschien vatbaarder maken? Gisteren een zeer lastige dag gehad. Toch een yoga sessie gedaan en die deed me zo veel beter voelen! Daarna had ik geen koorts meer en voelde me bijna herboren ;) Dank u Adriene!

Het plan was om daarna vroeg naar bed te gaan. Bleek er een (gas?) lek bij onze overburen te zijn. Politie, ambulances, brandweer met grote ventilatoren en alle buren op straat. Toen het om 22 uur eindelijk wat rustiger werd probeerde ik te slapen. Tot er plots schieters en drilboren kwamen die tot 4 uur bezig waren met het uitbreken van het voetpad. We hebben dus 2 uur kunnen slapen :(

En toch, toch ben ik dankbaar! Er is niets ontploft én niemand geraakte gewond. Oef, oef, oef.
Die slaap en het genezen komen later wel. #dankbaredinsdag 



Vorige week las ik het prachtige Morgen en morgen en morgen. Gisteren las ik Zij en nu begin ik in Carrie Soto is back. 

 

When no one speaks and the whole world is silent, then even one voice becomes powerful. -Malala Yousafzai-


Lees ze en nog een fijne Dankbare Dinsdag, Els

 

 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

 


3 opmerkingen:

  1. Heftig Els en zeker als je je al beroerd voelt, sterkte.
    Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
    Goed van je dat je er toch een dankbare gedachte voor deze dinsdag aan overhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een nacht! En dan voelde je je al niet lekker.... Gelukkig liep het inderdaad goed af, behalve de herrie dan. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah niet leuk, beterschap! Adriene is fijn he!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!