dinsdag 7 maart 2023

Dankbaar

Moois!

In theorie is de lente in aantocht, de narcissen en krokussen bloeien overal. Maar in de praktijk is het een ferm trieste dag vandaag. Ik zal mij maar goed aankleden als ik seffens met fiets naar het werk vertrek. Wegens allerlei gedoe op het werk zijn mijn spieren ferm verkrampt (ptss) en met de kou is dat extra lastig...

Maar naast de lentebloemen is er nog zo veel moois! 
Boeken bijvoorbeeld:
-Voor jong en oud: Water is voor vissen. Mooi in woord en beeld!
-Voor iets minder jong en oud: Morgen en morgen en morgen. Nog niet halfweg maar al helemaal verslaafd aan dit boek.

Series:
-Mare of Easttown is nog steeds op tv, Kate is grandioos goed!
-Liefdestips aan mezelf is nu ook op tv! Yes!
-And just like that, de opvolger van SATC.
-Normal People, de beste serie ooit!

Tegenwoordig allemaal te zien op de 'gewone' tv! Hoera! (In België) Blij. Want als mensen met alleen maar gewone tv vallen wij vaak uit de boot.

Daisy Jones and the six verschijnt ook als serie, geweldig boek, dikke fan van. Benieuwd of dat ooit op de gewone tv zal komen. 



Genoeg moois dus. Ik probeer mij daar wat op te richten...

Some say life is the thing, I prefer reading.
-Ruth Rendell-

Liefs,
Els


 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

 

3 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!