dinsdag 23 mei 2023

Groen.

Dankbare dinsdag. 

Donderdag deden we de Boommarterwandeling. Ferme aanrader: heel veel groen. Wel een beetje heuvelachtig, niet veel, maar genoeg om 2 dagen stijve schenen te hebben :) Maar het was zeker de moeite waard: zo veel moois gezien.
 
 
Die toren kon je beklimmen voor een indrukwekkend mooi uitzicht!
 

 
En dit is onze eerste roos van dit jaar. Eindelijk.
Als we gaan wandelen, als ik buiten kijk: alles groeit en bloeit. Voedsel voor de ziel. #dankbaar.
 
Ik las ook 2 mooie wandelboekjes uit de Terloops reeks, ook aanraders! Koude soep en Omwegen. Nu wil ik ook aan zee en in de Ardennen gaan wandelen :)
 
 
 
In nature, nothing is perfect and everything is perfect. Trees v-can be contorted, bent in  weird ways, and still they're beautiful.
-Alice Walker-
 
Lees ze, stap ze, 
liefs Els
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

 

4 opmerkingen:

  1. Een toren beklimmen blijft altijd aantrekkelijk, kan het nooit weerstaan, ik moet naar boven.
    Wat een schitterende roos, werkelijk prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet ook naar boven, al doe ik dan in mijn broek van de schrik :)

      Verwijderen
  2. Heerlijke wandeling en zoveel moois te ontdekken fijne ddd

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!