dinsdag 30 mei 2023

Weer een feestdag...

 ...weer gewandeld!

Wederom gewandeld op een feestdag. Ditmaal vertrokken we om 9 uur in Blanden: 12,4 km Meerdaalwoud. Het vertrekpunt lag vlakbij een mooie parking, met picknickgelegenheid én een uitkijktoren om te beklimmen! 
 
 
Het was een heel groene wandeling, rustig ook. We liepen uren zonder iemand tegen te komen: zalig! Ferme aanrader!
 
Boterhammen mee en een paar uur weg zijn van de hectische wereld: voedsel voor hart, ziel en lichaam en geest.
 
Daarna thuis snel in de kuis gevlogen (want maandag is mijn kuisdag), yoga gedaan en om acht uur gaan slapen. En ik sliep als een roos!
#dankbaredinsdag
 
Ook voedsel voor de ziel: Dit is water. Op 7 juni verschijnt er een nieuwe (heel mooie) versie van bij Koppernik. Gun jezelf dit pareltje van David Foster Wallace. Of koop het voor iemand die afstudeert! Momenteel ben ik bezig in Een vrouw met mooie borsten; ook heeeeel goed!
 
 
We keken elkaar in de ogen, diep, zo diep als dat met een spiegelbeeld maar mogelijk is. 
-Remco Campert-

Lees ze, wandel ze,
Els



Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!