dinsdag 9 mei 2023

Weg

Even weg zijn van de wereld.

Door kwaaltjes in mijn lichaam, kwaaltjes aan ons huis en nog zo het één en ander is mijn lichaam stilletjes aan weer helemaal verkrampt. Ptss. Soms krijg ik plots een aanval, na een welbepaalde gebeurtenis. Die aanval zakt dan weer na een paar dagen. Maar nu is het langzaamaan opgebouwd, zonder één echte 'oorzaak' te kunnen aanduiden. Er vanaf raken is daarom ook moeilijker. 
 
Gelukkig begint het mooier weer te worden en kunnen we meer buiten. Ons tuintje (koertje) kleurt weer volop groen. Ik ben allerlei bloemen aan het kweken van zaad dat we vorig jaar op vakantie kochten. Iets zien groeien geeft een goed gevoel, geeft hoop. 
 
In juni hebben we samen een weekendje vrij en gaan we er even tussenuit, gewoon in eigen land, maar toch echt vakantie: hoera!
 

Er is ook volop meidoorn en binnekort vlier: siroop tijd!
 
Dit weekend verloor ik mijzelf in Het magische boek; geweldige aanrader! De Owens zussen- reeks wordt verfilmd voor HBO! Nog meer goed nieuws dus. En donderdag doen wxe weer van dE LeeSclub!

Alles komt goed, ik voel het!
#dankbaredinsdag
 

Hallo maandag, hallo mei, hallo uitzicht, hallo tijd, welkom schaduw op de grond van wat nog moet en zal en alles wat nog komt...
-Spinvis-
 

Liefs,
Els

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 
 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!