dinsdag 16 mei 2023

Romy Schneider

Verliefd!

Als klein meisje keek ik met mijn moemoe naar Sissi. Ik wou Romy Schneider zijn, ik wou Sissi zijn, ik was verliefd. En nu een jaar of 40 later ben ik dat weer!

Want ik ging naar dé Romy Schneider expo in Brussel: ferme aanrader! Je leert haar beter kennen aan de hand van foto's, video's, brieven, kleding,...


Nog tot 25/6 te bezoeken. 
De Anspachlaan is tegenwoordig autovrij, met veel groen en gezellige terrassen. Een voorbeeld voor andere steden!

Ik las net Heartstopper 3 uit én Hemel. Ook aanraders!

#dankbaredinsdag

en je kunt niets zeker weten, want alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
-Boudewijn de Groot-

Liefs, Els
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!