dinsdag 2 mei 2023

Baby-tijd!

Baby's alom.

De natuur is momenteel vol baby's en of nesten. Geweldig vind ik dat! Het maakt elke wandeling extra spannend.


Als je kan ga dan naar buiten, zo vaak mogelijk. En maak er een sport van om baby's te spotten. Voedsel voor de ziel. 
#dankbaredinsdag

Voor thuis raad ik: Leven met vogels aan. Een boek van Len Howard, die echt samenwoonde met vogels. Haar eerste boek is ook geweldig: Vogels als huisgenoten. Sinds ik dat las kijk ik helemaal anders naar de mezen in onze tuin. Eve Meijer baseerde haar boek Het vogelhuis op Howard haar leven. Ook heel boeiend! Hoe meer je leest, hoe meer je weet en hoe groter de magie om je heen.

Geniet er van!

Het tegenovergestelde van drukte is niet 'ontspanning' of 'vrije tijd', het is je kunnen concentreren op iets wat je waardevol vindt.
-Tony Crabbe-
 

Liefs, Els
 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

2 opmerkingen:

  1. Ja, zo mooi! Ik zag dit weekend ook de eerste eendenkuikens en een meerkoet met jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel kuiken ganzen maar verder nog heel rustig in de polder

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!