dinsdag 13 juni 2023

Hot

Pfff!

Werken bij een warme bakker (oven in de kelder, onder onze voeten) is nu wel afzien hoor :) Gelukkig had ik vandaag de vroege en morgen ook. 
Ik lees lekker verder in De Nakomer.  Echt heerlijk verslavend leesvoer!
Dit weekend zag ik Booksmart. Ook een aanrader! Hardop zitten lachen! 
 
 
 
En hoe dan ook komt er in een vrouwenleven een moment waarop ze het beu is zich voortdurend te moeten schamen.
-Elizabeth Gilbert-
 
 
Hou je fris,
Els 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis! 
 

1 opmerking:

  1. Altijd hardlopen of stilstaan. Zo heb je nog een jas met sjaal. En zo kortebroek en hemdje

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!