dinsdag 6 juni 2023

Zeker doen

Zeker doen: lezen in het groen.

Het is het ideale moment om buiten te lezen.
Nog niet te warm, veel bloemen en fris groen. (Al mag het 's nachts wel wat gaan regenen.)
Ben je op zoek naar een goed geschreven, spannend, niet weg te leggen, maatschappelijk relevant boek? Lees dan:
Ik heb een paar vragen voor je van Rebecca Makkai. Haar ken je nog van een Een stralende toekomst. 



Momenteel ben ik bezig in: De schreeuw van de zeearend. 
 
Long before books were written the dandelions in the field taught me just how beautiful letting go would be.
-@judyelisa-
 
Lees ze, Els 
 
 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis! 
 
 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!