dinsdag 25 juli 2023

Barbie!

Voor wie nog twijfelt:

Voor wie nog twijfelt: doen! Je gaat het je niet beklagen! Ga naar Barbie! Wat een film! Ik ben zondag geweest en wil al weer terug. Doe iets roze aan hé, of ga van kop tot teen in het roze.
Oh wat heb ik genoten. Nog meer verliefd op Greta Gerwig! Barbie is een feministische pil met een roze suikerlaagje er rond, zodat het medicijn beter naar binnen gaat. Hulde!



I am a pink loving girl :)
 
Ben jij al geweest? En wat vind je er van?  
 
Ik zag dit weekend ook eindelijk The worst person in the world. Mooi!
Ik las het toffe kinderboek Toosje Tollebrok (fan van Emma's tekeningen!).  
En Dwaalgast, zo mooi! 
 
Afgelopen weekend deden we nog iets, daar vertel ik donderdag over!
 
 

"Thanks To Barbie All Problems Of Feminism Have Been Solved."

-Barbie-

 

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,

Els

 

 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

 

 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!