dinsdag 11 juli 2023

Plots

Plots...

Je gaat slapen met een knopje en je staat op met een:



 #dankbaredinsdag!
 
De tuin brengt zo veel kleine gelukjes. En dan is onze tuin gewoon maar een klein koertje met twee strookjes grond en voor de rest allemaal potten. Er is veel mogelijk.

Nog op zoek naar een vlot leesbaar, spannend, grappig boek? Lees dan: Hoe vermoord ik mijn familie? 
 
Ik zag dit weekend Call me by your name opnieuw, blijft de ideale zomerfilm! Mooi boek ook!
 
 
“I told you I wanted to live in a world in which the antidote to shame is not honor, but honesty.”  
-Maggie Nelson-
 
 
Een fijne week gewenst,
Els 
 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!