donderdag 6 juli 2023

Eva De Groote again.

Wijzevrouw.

Eva De Groote is een Wijzevrouw. Een opwijkende vrouw. Dinsdag had ik het al over haar boek.
Ondertussen luister ik naar de bijhorende audioreeks en wow: zo herkenbaar, zo veel dat ik bijleer. 
 

Caries is ook onder de indruk, zoals je kan zien.
 
Ik sukkel al een tijdje met wat onderbuik-dingen.  Ik ging al 2 keer naar de huisarts en ook al eens naar de gynaecoloog. Ik vertelde daar telkens dat ik denk richting de overgang te gaan (de premenopauze) en dat ik daardoor veranderingen en probleempjes krijg. Kon niet volgens hen. Ze wilden me wel doorverwijzen naar een uroloog maar dat zag ik dan weer niet zitten. Omdat ik zie dat het cyclus gebonden is. Ik hoefde ook geen medicijnen te krijgen, ik zocht vooral naar begrip.  En geruststelling. Die er toen niet kwam maar dankzij Eva nu wel, yes! 
 
Ik ben 44. Jij misschien ook? Ongeveer? Dan is Wijzevrouw iets voor jou. Ben je ouder of net jonger? Dan is het ook helemaal iets voor jou! Geloof me! Lees en luister. Doe minstens één van de twee. Je gaat me later bedanken :)

Ondertussen lees ik ook verder in Het kleinste gemene veelvoud.
 
“Echt contact begint bij openheid, aan twee kanten. Dat is waar de moeilijkheden beginnen, dat is waar het interessant wordt.”  
-Eva Meijer-
 
Liefs,
Els  


Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

1 opmerking:

  1. Jammer dat je geen begrip en geruststelling vond bij de huisarts en gynaecoloog, maar gelukkig we bij Eva De Groote. Sterkte .

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!