donderdag 27 juli 2023

Watou 2023

Toch nog eens naar Watou.

Een paar jaar geleden beslisten we niet meer naar het Kunstenfestival te Watou te gaan. Je kan hier lezen waarom. Toch gingen we dit jaar nog eens. En nu dachten we er helemaal hetzelfde over ;) Waarom we dan toch gingen? Omdat een jobstudent van mijn werk er een werk mocht maken. Ik wou hem graag steunen, vandaar. Enne, hij stelde me niet teleur. De rest wel...
 
 
En kijkt er iemand Zomergasten? Hebben jullie ook heimwee naar vorig jaar? Naar Janine Abbring? 

Troost vind ik in mooie boekjes: Windstilte en Dwaalgast bijvoorbeeld. 
Boeken zijn voedsel voor mijn ziel, noem het een opwijking ;)
 
 
-Greta Gerwig- 

Liefs,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   


 

2 opmerkingen:

  1. Ik vond Theo wat grof en groot overkomen. En dan zo dicht tegenover zijn gast zitten. Ik vind Janine ook beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok, nu weet ik zeker dat ik dit jaar niet ga. Ik vond het de vorige keer zo teleurstellend!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!