dinsdag 7 mei 2024

Dingen Die Fijn Zijn

Klein lijstje:

Een lijstje van fijne dingen op deze (wederom) grijze dag:
-vogeltjes in de tuin (fijner dan al die slakken)
-nieuwe plantjes van de Plantenbeurs zondag (hopelijk eten de slakken deze niet op)
-Een ander leven uitgelezen. Mooi.
-Homebody uit. Wow!
-Onze nieuwe Ikea zetel blijft lastig (nog steeds geen hoezen voor de leuningen) maar we hebben wel al een heel toffe mat! (zie mijn Instagram
-The White Lotus 2 uitgekeken. De eerste reeks was beter. 
-Al 1 aflevering van Door de bomen gezien. Ik wil daar ook op vakantie!
-Bezig in De mens is een plofkip. Boeiende aanrader!
-Onze eerste roos is er:


#dankbaredinsdag


 Simply surrendering to what is real in this moment is your smoothest path to flourishing.
-Ask Polly-
 
Fijne dinsdag, Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 


1 opmerking:

  1. Oeh, wat een mooie roos!
    O, bij ons is 't de afgelopen dagen heel mooi weer! Wij wonen in het noorden van Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!