donderdag 23 mei 2024

Baby update

Woehoe!

We hebben baby's gezien!


Niet makkelijk op foto te krijgen maar toch...

Wij werden bijna gek van vreugde! Ik heb zelfs een eerste vliegpoging gezien, die echt best vlot ging. Ik huilen ;) Zo mooi!

Caries huilt ook vaak, omdat ze enkel onder begeleiding buiten mag maar alla, het einde komt in zicht voor haar gevangenschap. 
 
Koop jezelf een huisje en wie weet heb je volgend jaar ook geluk! Tranen van ontroering, een warm hart, trots en ook wel wat zenuwen krijg je er gratis bij ;)

Ondertussen zagen we de laatste aflevering van Bad Behaviour. Wat een goede serie. Spannend, met goed uitgewerkte personages, queer representatie, geweldige actrices (ze spelen de jonge én de oude versie van hun personage: indrukwekkend) en een einde dat je niet verwacht. Mooi!

Ik las ook Operatie Verity uit, weer een boek over de oorlog. Boordevol opwijkende personages en met een plot die maakt dat je op het einde van vooraf aan wil beginnen lezen: zo goed!
 
Wie nog twijfelt over het lezen van De Bewaring. Luister hier of hier. 
 
Een maankoord: Knip met volle maan een stuk lint af. Bind een stuk om jouw hand en verbind het andere uiteinde van het lint met iets dat symbool staat voor waarmee jij je wilt verbinden. Je zou het ook kunnen opschrijven en het andere einde aan het briefje kunnen verbinden. Mediteer nu een tijdje met het koord en stuur liefde en energie naar de verbinding. Bewaar het lint op je altaar.
-Lunadea- 
 
Ik wens je veel klein geluk, dingen die fijn zijn ;)
Liefs Els  

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 



3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met die vogelbaby's, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hé, al die vogeltjes. Ik heb er ooit eens eentje 'gered' dat voor het eerst buiten vloog, op een rand van een lege bloempot landde en blijkbaar nog niet wist hoe dat moest want heen en weer begon te zwaaien en vervolgens de bloempot intuimelde. Zo schattig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!