dinsdag 14 mei 2024

Baby's

Moeder Natuur

 

Goedemorgen, 
Ik weet hoe belangrijk groen voor mij is. Daarom proberen we elke week in het bos te gaan wandelen en is onze koer heel groen. Maar toch.
 
Toch was het plots 3 weken geleden dat we een bos bezochten: te druk met andere (leuke) dingen. Dingen waar ik ferm overprikkeld van ben, spierpijn alom (ptss). Maar alla, zondag lukte het nog eens en het deed zoooo veel deugd! Alles staat zo mooi fris groen, het was ook lekker rustig: voedsel voor de ziel!
 

Volgend weekend zal het ook niet lukken maar het weekend er op wil ik weer gaan. Ik heb het nodig. Jij ook?
 
Ik werk op zaterdag dus hebben wij telkens maar een weekend van 1 dag samen, vandaar ons tijdsgebrek ;) 
 
We (lees: Karel) werkt tussendoor heel hard aan onze koer: nog meer groen! Nog meer plaats voor de natuur en nog minder voor ons:) Maar dat geeft niet. In de herfst hingen we een nestkastje op dat we kochten tijdens onze vakantie in Engeland en ondertussen zitten er baby pimpelmezen in! Cool hé!? We horen ze wel maar zien ze niet, maar zelfs dat is al feest.
 
Ik las een boeiend boek: De mens is een plofkip.  
Lachte heel veel met dit oudje: 19 keer Katherine.
En huilde me te pletter bij: Ninjababy. 
 
Hoe is het met jou?
 
 
There’s a divine region within you where no one has ever reached. Nothing that has ever happened to you has tarnished or damaged it. You have within yourself your own chapel and sanctuary.
-John O'Donohue-
 
Liefs,
Els  

2 opmerkingen:

  1. De tijd die jullie hebben, die gebruiken jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat is de droom van elke tuinierder toch, vogeltjes in het huisje in de tuin? Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!