donderdag 30 mei 2024

Boeken

Nooit genoeg

Oh wat is het fijn om in een toffe-boeken-Flow te zijn. Noem het een opwijking ;) Het komt niet zo veel voor, en dat zeg ik als veellezer, dat je boek na boek leest waar je helemaal lyrisch van wordt. Vaak zit er toch eentje tussen dat net iets minder goed is. Of echt helemaal je ding niet. Als ik me heb opgegeven om dat boek te recenseren moet ik het wel uitlezen maar dan hoor je er mij hier (of op mijn Instagram) niet over. Nu is boek na boek er 'boenk' op: genieten. Dan lees ik ook nog meer: elk vrij minuutje. Zelfs tijdens het eten, sorry Karel ;)
 
Gisteren ging ik nog 6 boeken afhalen die ik had besteld bij mijn favoriete winkel: De Groene Waterman. Ik had nog een bon van mijn verjaardag dus dat is extra fijn shoppen.
 
Zaterdag 8 juni is het weer een yardsale van Uitgeverij Orlando bij Cosimo. Misschien zie ik je daar? 
 
Of zondag op de boekpresentatie van Fleur Pierets?  
En tekende je al de petitie tegen de BTW-verhoging in Nederland?  
 
Boeken zijn belangrijk: ze bieden plezier, kennis, wijsheid, empathie, troost, een springsplank, vleugels, roots, een stem,... 
 
 
Momenteel ben ik bezig in het meer dan geweldige All fours!
 
We are here to connect deeply, and to feel everything together. Trusting that, believing in it, and spreading love and compassion: That’s our solemn duty, today and every day. -Ask Polly-
Lees ze,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

 
 
 
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!