dinsdag 28 mei 2024

Lege nest sydroom

Triest.

Oh wat is het hier stil: de baby's zijn vertrokken. Na maanden af- en aangevlieg is het nu ferm stil. Eerst kwamen mama en papa het nest checken, daarna volgde het mooi aankleden, dan het broeden en voederen en nu niets meer. Ik betrap me er op dat ik vaak nog naar het huisje sta te staren. Afkicken ;) Gelukkig zie ik nog veel vogels die hier komen eten en drinken. 

Troost vond ik ook in boeken: Soulmates was geweldig! Nu ben ik bezig in All Fours en dat is ook al zo goed! Zondag keken we Cruella; met Emma Stone. Ook genieten. Daarvoor deden we een heel groene wandeling, onder een paraplu.

Dankzij de regen staat alles heel groen, als het niet is opgegeten door de slakken :(


 
Hegel might ask “how do we know that we know what we believe we know?” The answer is: we do not. And this is why poetry, why art.
-Hegel- 

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

2 opmerkingen:

  1. Weer mooie herinneringen erbij! Zo leuk dat jullie vogelhuisje gevuld was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is echt weer wennen zo n leeg nest. Wie weet komen er nog nieuwe bewoners

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!