dinsdag 16 juli 2024

Groeien

Afwisseling

Onze tuin doet het goed, de afwisseling van zon en regen doet het groen deugd. Wij klagen en zagen over het weer, vaak met reden, maar de planten ploeteren gewoon rustig verder.
Even buiten lopen, kijken welke bloemen er vandaag bloeien, dat maakt me blij.

Waar ik eerst in een reeks van geweldige goede boeken zat vallen er nu een paar na elkaar wat tegen. Dat is het leven zeker? En de lat in mijn hoofd ligt momenteel misschien iets te hoog? Waarom we logen was nog een aanrader maar daarna... Ik las wél nog 2 mooie, boeiende kinderboeken: Vlieg en Zo voelt het om een vogel te zijn

Ik zag ook al de helft van Flashdance, had ik nog nooit gezien, zin in deel 2!
En zondag begint Zomergasten weer; benieuwd! Met 6 presentatoren!

Zondag zwom ik voor het eerst dit jaar buiten: zalig!

#dankbaredinsdag
 
 
BE WHO YOU ARE. And enjoy it.
-Ask Polly- 

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

1 opmerking:

  1. Dan regen, dan weer zon is heerlijk voor de tuin. Alles staat er zo lekker fris bij. Ik kan ook zó genieten van een rondje tuin elke dag.
    Mooie kleur heeft die bloem.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!