dinsdag 30 juli 2024

Zweten

Vandaag.

Vandaag heb ik de late, tot 19 uur. In een warme bakker, zonder airco en met een brandende oven onder onze voeten, in de kelder. Zweten. Maar er is één lichtpuntje: het is onze laatste week werken voor de jaarlijkse vakantie! Vanaf volgende week ben ik een maand thuis: eerst twee weken met Karel en dan nog twee weken alleen. In die twee weken met Karel gaan we een paar dagen weg: hoera! Komende weken gaan jullie me hier minder zien. Wie me niet kan missen: check mijn Instagram!
 

 
Hou jullie fris, met een goed boek onder een boom ofzo. Sterrenstof bijvoorbeeld; het ideale vakantieboek!

Trying is better than despairing. Hope is more effective than cynicism. Commit to trying, then get to work. RECKLESS ABANDON! -Maggie Smith-

Liefs,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

3 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!