dinsdag 23 juli 2024

Wildpark Han

Jaarlijkse traditie.

Tradities moet je in ere houden, zeker de leuke!
Daarom gingen we zondag wederom naar het Wildpark Han. 
Het is daar zo mooi, rustig, spannend (zie ik ze of zie ik ze niet),... De dieren hebben ruimte, zitten niet in een hok maar hebben een eigen terrein waar ze zich kunnen verstoppen als ze niet gezien willen worden. De natuur is er ook prachtig. Wij wandelen bijna 13 000 stappen, niet mis hé!
 
En het allerbelangrijkste momenteel: ik zag de babywolfjes!
 

Een mooie extra!
Ben jij er al geweest? 
 
Elk jaar valt er wel iets nieuws te zien (kunstwerken in hout enzo) en de dieren zijn ook elk jaar anders: gegroeid, baby's, verstopt,... Han gaat mij nooit vervelen, ik ben er verliefd op! 
Ferme aanrader, ook in de lente en herfst!

Daarna las ik You'd be home now uit: ook een ferme aanrader! Wel heavy!
Er zou zo veel meer aandacht naar de opioïdencrisis moeten gaan!!!
 
 
 
 
Lately I’ve been lying low myself. It happens.
But you know what my principles and values and the spirits of the motherfucking summer air are whispering to me, louder and louder each day until it’s almost like shouting?
BE WHO YOU ARE. And enjoy it.
-Ask Polly- 

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 


 


 
 

1 opmerking:

  1. Ik ben al jaren niet in een dierentuin geweest. Het is mij vaak te druk. Ik ga liever de vrije natuur in. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. En dat babywolfje is een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!