donderdag 23 april 2020

Boekenfeest

Antwerpen Leest.

Vandaag is het feest want we vieren de geboorte van Antwerpen Leest!
Maanden geleden heb ik me al kandidaat gesteld als ambassadeur Ik werd gekozen als lid en postte al wat boekentips. Vandaag kunnen jullie ons ook eindelijk bezoeken, woehoe! Klik hier.

Wat kan je er vinden? Boekentips van ambassadeurs, toffe leesplekken en boeken-activiteiten. De plekken en activiteiten zijn Antwerpen-gebonden maar de tips kan iedereen gebruiken dus ik zou zeggen: allemaal naar de site, ook de Nederlanders onder jullie :)

Ikzelf deelde nog geen toffe leesplekken, aangezien dat allemaal niet binnen de mogelijkheden ligt momenteel. Maar ik ken er wel een paar super goede dus die deel ik als de maatregelen terug versoepelen. Iets om naar uit te kijken!

Het ambassadeur zijn past helemaal in mijn opwijking: graag Dingen Die Fijn Zijn delen :)
Ik deel ook vaak boekentips op mijn Hebban en Goodreads account. En hier en op mijn Instagram natuurlijk. En vergeet onze dE LeeSclub niet!

Lezen is trouwens één van de weinige dingen die je nu nog kan en mag doen. Het is ook een goed medicijn tegen quasi alles.



Momenteel ligt dit alles nog op mij te wachten dus ik vlieg er weer in: lezen, lezen, lezen!

Wat lees jij nu? En wat vind je van Antwerpen Leest?
De weg van de heks heb ik bijna uit en dat is zo goed!


''Weet je nog wie je was voordat de wereld je wijsmaakte wie je moet zijn?''
-Charles Bukowski-

Zorg goed voor jezelf,
Els 

4 opmerkingen:

  1. Bukowski was lang een favoriet van m'n echgenoot, er staan flink wat van z'n boeken in onze boekenkast.
    Ja, echt wat voor jou, ambassadeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit net tussen twee boeken in. Ik moet even kijken wat ik nu ga lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt wat voor jou, mooi dat je gekozen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk Els, dat je gekozen bent, een felicitatie waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!