dinsdag 7 april 2020

Dankbaar

Dikke merci

Dikke merci voor alle lieve, fijne wensen voor mijn verjaardag. Online én in mijn brievenbus. Zo deugddoend!
Al bij al is het best fijn geweest. Eerst gewerkt van 6-14 uur. Daarna kadootjes uitpakken, een fietstochtje in de zon, Karel die lekker heeft gekookt, een warm bad en huilen bij A star is born ;)

De dag erna gingen we weer wandelen in de boomgaard waar nog meer bloesems in bloei stonden. En er stond een Geluksplant op mij te wachten! Ik dacht eerst dat het die van mijzelf was van een week eerder. Maar de vinder van mijn plant had er eentje in de plaats gezet voor mij, met mijn naam op! Zooooo tof!


Mooi hé! Prachtig weer ook. We zagen ook onze eerste vlinder (gehakkelde aurelia). We telden 0 mussen in de tuin maar wel veel koolmezen.

We zijn beide nog steeds aan het werk én gezond.
Ik las Hamnet uit en dat gaat één van de beste boeken van 2020 worden, weet ik nu al! Nu ben ik bezig in Ons kasteel aan zee, lijkt me ook een geweldig boek te zijn.

#dankbaredinsdag dus!
Jij ook?

''Wie je bent blijkt niet in goede tijden maar in tijden van nood.''
-Martin Luther King-

Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je ook een fijne verjaardag met verrassingen had, Els! Nogmaals van harte proficiat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je verjaardag zo prettig was! De boom met bloesem is werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige boom Els en wat een geluk dat je nu zelf ook een geluksplantje vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hupla! Grandioos gemist jouw verjaardag. :-( Alsnog van harte hieperdepiephoera! In ieder geval had je een heel mooie verjaardag. Die plant in de plaats van de jouwe was wel helemaal top! Dat was nog eens een attente vinder.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!