dinsdag 21 april 2020

Up.

Dankbare dinsdag.

Mijn dip van donderdag was die avond al voorbij. Al heb ik nog wel moeten huilen; van geluk.

Karel kwam thuis van zijn werk, we aten en toen stapten we op onze fiets. Want Karel had een verrassing, alternatieve therapie ;) We reden 10 kilometer, naar mijn favoriete park waar ik sinds de maatregelen niet meer geweest was. Dat sluit om 20 uur dus we hadden een klein half uur om te wandelen (in sneltempo). Daarna was het terug de fiets op en naar huis. Dat was super vermoeiend maar ook giga deugddoend. Ik heb echt gehuild van geluk!
Zo gaat het ook wat zijn na deze crisis: elk ding dat terug mag na al die tijd gaat, hoe klein ook, zo veel deugd doen!



Instant een up!

Zondagochtend wandelden we 8800 stappen om babyschaapjes te zien. Vermoeiend maar ook deugddoend. Ik had nooit gedacht dat we zo ver zouden stappen. We komen op plaatsten waar we nog nooit zonder auto geraakt zijn ;) Dat is het toffe aan de beperkende maatregelen.

Ik bestelde een cd van Nahko, ook al zo fijn.

En, ik zag en hoorde iets kei tof op Radio 1: Was uw handen! 
Zeker luisteren, Joris en Zita deden echt iets geweldigs.

Dus nu zit ik weer in een up. En dat is fijn.
#dankbaredinsdag

En hoe gaat het met jou?


''Actie is het tegengif voor wanhoop.''
-Joan Baez-

Zorg goed voor jezelf,
liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

7 opmerkingen:

  1. Het leven is een warboel van ups en downs en dat komt in tijd van bezinning harder binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Karel van jou krijgt van mij applaus! Er voor elkaar kunnen en mogen zijn is ook een deugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen Els ! Die Karel hè, tof hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo snel weer bent opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat je weer uit de dip bent! Houd vast, dit goede gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van jouw Karel! Fijn om te lezen dat jullie zo zorgzaam zijn naar elkaar toe en bedankt om ook jouw moeilijke momenten te delen.
    Het ga jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!