dinsdag 22 september 2020

22 jaar

Feest-dag

Afgelopen zaterdag waren we 22 jaar samen. Ik had een dagje vrij genomen en we gingen op pad, naar Kortrijk. Karel wou een fietsenwinkel bezoeken en ik wou voor het eerst naar Boekenhuis Theoria.
Deze boekenwinkel stond al lang op mijn lijstje en oh wat was het fijn om daar te zijn! Super mooie, gezellige winkel met lekkere warme chocomelk én gebak. Perfect dus.
Daarna lagen we nog wat te lezen in een parkje. #ohmooiedagen

Zondag deden we een mooie wandeling in het Mechels Broek.
 
 
Ik kan er weer een weekje tegen ;)
#dankbaredinsdag
 
Momenteel lees ik: Bizar. Fan van Sjoerd!
 
 
 
''Net als een akker moet de geest soms rusten om weer vruchtbaar te worden.''
-Geert Mak-

Maak er nog iets moois van vandaag,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding.

6 opmerkingen:

  1. Dat is mooi al zo lang samen geniet nog vele jaren samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een week een 22 jaar 😘 Gefeliciteerd met jullie fijn samenzijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Els en ook Karel natuurlijk.
    Jullie maakten er een heerlijke dag van.
    Ik wens jullie er nog héél veel toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd wat een mooi uitje !! mooi om te lezen op Dankbare dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan, zo samen op pad! Ik wens jullie nog veel van dit soort uitjes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met weer een mooie mijlpaal in het samen zijn en zo fijn, zo'n weekend samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!