dinsdag 1 september 2020

Dankbaar

Back to work

Mijn maand vakantie zit er op. Ik heb wel zin om terug aan het werk te gaan maar het zal toch weer even aanpassen zijn. En jammer genoeg is het ook weer terug naar de hele dag een mondmasker op en continue handen ontsmetten. Vermoeiend dus. Maar ik ben er klaar voor. Mijn batterijen zijn opgeladen.

En er zijn zo veel kinderen en volwassen die vandaag een nieuwe start maken. Met extra veiligheidsmaatregelen. Ik wens ze allemaal een fijne, veilige dag!



Blij met alles dat we mogen. En we blijven hopen op nog beter.
Ondertussen lees ik elk vrij moment in Midnight Sun, oh wat is het fijn om terug in Forks te zijn.
 
Een fijne #dankbaredinsdag !
 
''Het leven bestaat niet uit één groot verhaal maar uit vele kleine verhaaltjes, elk met hun eigen afloop.''
-Olaf Hoenson- 

Liefs Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  


5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het gevoel hebt dat je batterij weer helemaal is opgeladen! Dan kun je er weer tegen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vol goede moed! Fijn dat je vakantie je goed gedaan heeft. Veel plezier op je werk en sterkte met de maatregelen die dat met zich meebrengt ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er toch weer zin in hebt en de klanten zullen blij zijn dat je weer terug bent. Fijne week en het is zo weer weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!