dinsdag 15 september 2020

Boeken, boeken, boeken

Ik hou van boeken

Ik hou van boeken en alles wat met boeken te maken heeft. Dus ook van sites zoals Lang zullen we lezen en podcasts zoals Groen Gebladerte. Of Antwerpen Leest. 
Ik hou ook van boekenwinkels, bibliotheken, aanbiedingsbrochures, literatuurbijlages,... En boeken an sich, natuurlijk ;)
 
Dankbaar dat ik zo veel toffe boeken mag recenseren.  Net Overpeinzingen uit en dat was prachtig! En Taart ende Koeck, zalig!
 

 

Wat lees jij nu? Op deze alarmerend warme dankbare dinsdag? 

''Jouw moment van handelen groeit als een vrucht, die als zij rijp is vanzelf uit de boom valt.''
-Zen-

Lees ze,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding.

6 opmerkingen:

  1. Ik las gisteren het boek One by one uit en moet nu een nieuwe zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dinsdag dus humodag. En verder ook nog het nieuwe boek van mama botanica over licht en kamerplanten, en de kracht van vuur van Bob mendez.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb weinig tijd om te lezen, ben al blij wanneer ik mijn weekblad helemaal kan lezen, maar morgen brengt onze dochter een nieuw boek voor me mee, daarover binnenkort meer. Op deze ‘alarmerend’ heerlijke warme dinsdag zijn wij net terug van een fietstochtje van 94 km. Dankbaar dat we dat nog kunnen, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er ligt een stapeltje boeken nog onaangeroerd naast mijn bed maar het luisterboek laat zich niet ontlopen. De laatste was van M.J. Arlidge en die daarvoor van Anne Enquist over James Cook. Ik houd erg van historische fictie. Maar dat kookboek klinkt ook verrukkelijk. Ik zou er mijn vingers bij opeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita van Anita's Dagboek tipte op Ogma 'De lessen van meneer Picquier'. Prachtig boek over literatuur en vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees ook zoveel! Ik heb net 400 brieven van mijn moeder gelezen, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!