dinsdag 29 september 2020

Boeken

Boeken zijn en blijven mijn favoriete medicijn!

Het troost, leidt af, amuseert, entertaint, biedt stof tot nadenken, verruimt je geest, verwarmt je hart, maakt je blij, geeft je inspiratie,...
Welk wondermiddel kan dit allemaal?
Een boek natuurlijk!

Ik hou van boeken, heb boeken nodig.



Naar de bib gaan is dan ook altijd een feest: vinden wat je zoekt, ontdekken wat je nog niet kende. Fijn, fijn, fijn.

#dankbaredinsdag

Ben jij ook een bib fan?

Net Wat scheelt eraan uitgelezen; aanrader!
 

''Het aardige van de toekomst is dat ze vandaag begint.''
-Marie-Louise von Franz-

Nog een fijne dag, lees ze, 
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

6 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! Ik hoop maar dat de bibliotheken even toegankelijk blijven met de nieuwe maatregelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk ik heb er heel wat verslonden. Nu even wat minder heb niet altijd de rust om te lezen.
    O ja ik vier vandaag mijn 300e blogje over DDD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent wel de kampioen lettervreter! Wat een heerlijke stapel weer. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben mijn hele leven al een fan van lezen en dus van bibliotheken. Met als kers op de taart een veelzijdige baan in een mooie bibliotheek. Sinds de coronacrisis komt er niet veel van lezen meer, helaas. Maar dat komt vast weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds ik PakjeBoek doe op Instagram komen er zoveel boeken om mijn pad. Ik heb ook nog nooit zoveel gelezen als dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!