dinsdag 27 oktober 2020

Bos, bomen, mos

Bonzend hart

Al een week of twee is het weer van dat: ik word veel te vroeg wakker met een hart dat hevig bonst in mijn borst. Slapen is er dan niet meer bij. Met het veranderde uur word ik nog vroeger wakker. Vermoeiend. Maar ik weet: ook dit gaat weer voorbij. Sinds maart is het al de derde keer dat ik dit heb. Het went ;) Mijn PTSS is weer vollen bak aan het gaan... Het zijn er de tijden voor denk ik dan maar.
 
Gelukkig is daar het bos, dat er nu echt wel heel mooi bij ligt/staat/hangt.
 
 

 

En er zijn boeken. Zoals: Georges & Rita bijvoorbeeld.

En er is thee en cake. En dekentjes.

En Yoga with Adriene.

En werk...

Blijven ademen Els!

#Dankbaredinsdag


''Wacht niet op bijzondere momenten maar maak de gewone momenten bijzonder.''
-Olaf Hoenson-


Hou jullie goed,

liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
 

3 opmerkingen:

  1. Sterkte!
    Het zal ook deze keer weer overgaan door o.a. goed voor jezelf zorgen maar zo te lezen lukt je dat prima X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima spreuk Els en wij zijn daar volop mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn fases, zeg ik dan ;-)
    Houd moed en ja, die quote, dat is een hele goede!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!