dinsdag 13 oktober 2020

Boeken, woorden, letters

Poëzie en meer.

Ik heb nog steeds veel last van mijn schouder, mijn angsten wakkeren weer aan door de aanhoudende ellende in de wereld en het weer zit ook al niet mee. Wat me daar nu doorheen helpt zijn de natuur en letters. In allerlei vormen.

De combinatie letters en wandelen is helemaal ideaal. Er daar heb ik iets leuks voor ontdekt: Straatpoëzie! Gedichten die je gewoon in de openbare ruimte kan lezen, in Nederland en Vlaanderen. Tof hé!

Sandra's boek is ook uit: Schatreis. Echt een aanrader, die goesting geeft om zelf op pad te gaan!

En momenteel lees ik: Familieopstelling. Fijn om nog eens in het hoofd van Stijn te zitten.  


 
Straks mijn zinnen verzetten op het werk ;)
 
''We erven de aarde niet van onze ouders, we hebben haar in bruikleen van onze kinderen.''
-Haida indianen-

Nog een fijne #dankbaredinsdag!
Liefs Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

6 opmerkingen:

  1. Hier ook, veel poëzie langs de weg en her en der leuke spreuken !
    Heerlijk toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi is dat, hé, hier in Sneek ook diverse mooie gedichten die "zo op straat liggen".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 🙏🏻❤️
    Een mooie bij ons uit de buurt:
    Ik kom thuis
    Doe mijn zorgen uit
    Hang mijn humeur aan de kapstok
    Ik kijk in je ogen
    En trek de liefde aan💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Straatkunst in woord en beeld doen mij altijd veel plezier. Zo ook gedichtenposters op ramen. In Tiel hebben ze de ruiten van leegstaande panden voorzien van raamvullende kunst. Schilders, borduurpatronen en oude foto's van de situatie uit het verleden. Hou je taai lieve Els in deze wéér lastige periode.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!