dinsdag 13 april 2021

Baby's

Lichtpuntje

Soms heb je een lichtpuntje nodig. Van mij krijg je er eentje: er zijn al baby's!
Baby's op het water. Zondag zagen we veel nesten, veel broedende mama's maar ook al één heuse baby meerkoet! Woehoe!


Schattig hé! Daar kun je dus uren naar kijken.
#dankbaredinsdag

Wij deden onze zondagse wandeling in Fort 4. Maar jij hebt ongetwijfeld ook wel iets van water in je buurt, om zelf op zoek te gaan naar dit moois!

Ik las dit weekend Verdwijnpunt. Pijnlijk prachtig. Wat ook prachtig is: de cd bij het boek. Lana Del Rey is zoooo goed. (Het boek had ik al, de cd kocht ik met een bon van mijn broer.)
 
Op Radio 1 is het nog heel de week de Classics 1000 : genieten!
Een mooie week dus!


Books tell us who we've been, who we are, who we will be, too. -Joshua Prager-

Maak er nog een mooie dinsdag van,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   



4 opmerkingen:

  1. Zo schattig en er komen héél veel lichtpuntjes aan.
    De natuur staat op uitbarsten, wij zagen al veel koolzaad in de bermen en hier en daar stond er al wat in bloei en als dan ook nog het fluitenkruid gaat bloeien kan ik daar elk jaar opnieuw zó van genieten. En dat is nog lang niet alles. Veel zat er op slot, maar de natuur was al die tijd open. Gelukkig 🍀

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!