dinsdag 6 april 2021

Merci, merci!

Wow!

En verjaren, én Pasen, dat is wel wat veel allemaal. Al deden we mijn verjaardag op Pasen en Pasen pas gisteren. En al deden wel alles gewoon met ons tweetjes.
Ik moet er nog wat van bekomen ;) Want ja, fijne dingen geven ook veel (fijne) indrukken.
 
Een dikke merci voor alle lieve wensen, hier en op Instagram en in onze brievenbus! 

Ook een dikke merci aan Moeder Natuur om zo prachtig te zijn.


Merci Karel voor de mooie foto.
En merci voor het fijne feest-gezelschap!
 
Ik las Stranddagboek, 10000 keer beter dan de cover doet vermoeden!.
En we keken dit weekend de 2 seizoenen van La Théorie du Y; geweldig!!! Ferme aanrader over de biseksuele Anna.
Oh ja, we keken tijdens ons wekelijks potje scrabble 2 keer naar de voorstelling van Pergolesi's Stabat Mater. Ook al zo een aanrader!
 
 
Een vogel zingt niet omdat hij een antwoord heeft, maar omdat hij een lied heeft.
-Maya Angelou-
 
 

Een fijne week gewenst lieverds, en nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   



3 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een heerlijke verjaardag te zijn geweest, jullie hebben er wat van gemaakt, helemaal top ! Prachtige bloesem ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij heerlijk verjaardag gehad. Mooie bloesem om te zien. Bij ons is het ook zo bij ons buurt. Door de harde wind en sneeuw en hagel is zo weg gegaan. Mooi foto van jou. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!