donderdag 22 april 2021

Wereldboekendag

Brommer op zee

Morgen is het 'World Book Day' zoals ik vorige week al zei. Bij mij is het dat elke dag natuurlijk ;) Ik deel graag mijn liefde voor goede boeken, noem het een opwijking. Niet enkel mijn liefde voor boeken an sich maar ook alles dat er omheen hangt. Zoals een boekenprogramma bijvoorbeeld! Wie heeft er gekeken naar Brommer op zee? Veel te weinig mensen weet ik. Zo jammer! Het is in België en in Nederland te bekijken, het is met Ruth en Wilfried, twee enthousiaste boekenmensen en het is gewoon goed. Punt. Kijken dus!


Speciaal voor jullie: een inkijkje in mijn boekenkast. Toch wel een beetje eng ;) U kan mijn ziel er doorheen zien ;)

Momenteel ben ik bezig in De falling in love montage. Dat is een prachtig, nieuw boek in de Glow reeks van Querido, de ganse reeks is trouwens een aanrader!
Daarna begin ik in Lotta 2 van Marloes de Vries, ik was fan van deel 1 dus dat komt wel goed. 

Wat lees jij nu?
 
 
Isn't it funny how day by day nothing changes, but when you look back everything is different. -C.S. Lewis-
 

Nog een fijne opwijkende donderdag, lees ze,
Els

 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

1 opmerking:

  1. Ik kom niet aan lezen toe, als ik alle artikelen in de Libelle heb gelezen en de puzzel heb opgelost, dan ligt de volgende weer in de brievenbus.
    De man hier in huis is momenteel bezig met de boeken van Adriaan van Dis.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!